Great Photography Tips Til Alle Store Fotografer

At tage billeder er en favorit tidsfordriv for mange. Det nemmeste svar er, at de fleste fotografer arbejder meget hårdt på deres billeder. Artiklen nedenfor tilbyder forslag og tricks, som fotografer kender og bruger til at få den rigtige skud næsten hver gang.

Kom tæt på at få det mest imponerende billede. Dette vil hjælpe dig med at indramme dit motiv, så fokus er på dit motiv.

Dit Motiv

For at tage gode billeder skal du komme tættere på det, du vil fotografere. Mange kameraer giver dig mulighed for at zoome ind på dit objekt, men du vil få en bedre kvalitet foto, hvis du rent faktisk kommer tættere i stedet for at stole på zoom-funktionen. Desuden er du nødt til at tage et godt kig på, hvad du tager et billede af, så at få en bedre fornemmelse for det.

Kom tæt på at få det mest imponerende billede. Dette vil hjælpe dig med at indramme dit motiv, så fokus er på dit motiv.

Prøv at bruge et stativ til at tage dine billeder. Dette vil reducere eller helt fjerne din bevægelse indflydelse. Det er utroligt frustrerende at have linet op et perfekt skud kun at opdage, at dine hænder var ryste lidt og helt sløret billedet. Dette er især vigtigt, hvis du ved, at du ikke har ekstremt stabile hænder.

Prøv forskellige indstillinger på kameraet, såsom lukkertider og huske, hvad der fungerer bedst for dig. Fotografering kan hjælpe dig med at fange et splitsekund øjeblik eller at sløre sammen store tidsperioder. Ved hjælp af en hurtigere lukkerhastighed vil lade dig fange objekter, mens de er i bevægelse, mens den langsommere hastighed kan hjælpe dig med at få de naturlige scener.

Hvis du har problemer med at holde kameraet lige, skal du købe et stativ. Et stativ vil gå langt i at hjælpe med at holde dit kamera på plads, så du kan fokusere på andre variabler end balance. Stativer arbejde stor, hvis du er i ørkenen eller på et ujævnt terræn.

Holde tingene så simpelt, når de forsøger at fange en stor skud. Du kan tage fantastiske billeder uden at spille med avancerede indstillinger.

En stor fotografering tip er at holde din sensor så ren som muligt. Hvis din sensor er snavset, vil du ende med et snavset billede. At have en ren sensor kan spare dig for en masse tid ved ikke at skulle rydde op i et billede i et billedredigeringsprogram.

Eksperimenter lidt med funktionen manuelt. Indendørs belysning kan nogle gange få dine billeder til at se gule nuancer fra pærer og fra farvet. I stedet for at forstærke lyset i rummet, kan du bare ændre hvidbalancen fra dit kamera. Dette vil give dine fotografier et meget mere professionelt udseende.

Når du fotograferer landskaber, så husk reglen om tredjedele, som er at holde en tredjedel eller to tredjedele af billedet som himlen eller forgrunden. Dette vil give billedet mere dybde og et mere dramatisk udseende. Dette er en nem tip til begyndere at følge, men vil gøre en enorm forskel i udseendet af billederne.

Pak alt dit udstyr til en tur omhyggeligt. Må ikke tage mere end du har brug for, da dette kunne Mose dig ned, når de forsøger at bære dit kamera udstyr fra sted til sted.

Prøv at planlægge alle dine billeder. Du bør planlægge alt fra motivet, til vinklen, til belysningen i det område, hvor du vil skyde. Tager en smule tid til at planlægge alt dette, kan føre til langt bedre og mere interessant fotografier.

Når Du

Kom tættere på, når du tager billeder. Især når du tager en serie af skud, hvorfra du vil vælge det bedste, komme derind. Jo bedre din scene fylder rammen, jo bedre vil det overordnede billede være. Tage flere billeder, så du kan få den pæneste skudt muligt.

Tag noter, når du tager billeder. Når du ser på dine billeder senere, vil det være rart at se, hvor billedet blev taget, eller dine følelser, som du gjorde det. Brug en Notesblok til at skrive tal ud for billedernes beskrivelser.

Hvis du ikke har et stativ, som kan bruges til situationer med lav belysning, kan du prøve at bruge motordrevet. Prøv at slå det op til høj, og derefter gå videre til at tage en serie af skud. Se bort fra det første skud og gå videre og holde de andre, der vil altid være skarpere end den første.

Komme så tæt på emnet for dit emne.

Mens du tager et billede, kommer der mange faktorer i spil, der afgør, om fotografiet kommer godt ud. Hvis der er for meget lys, når billedet er taget, vil dit foto komme ud med en blænding. Hvis dit kamera ikke er fokuseret, vil dit foto komme ud sløret. Og hvis dit kamera er vippet billedet vil komme ud vippes så godt. Derfor er det altid en god ide at tage flere billeder af motivet, mens du justerer med kameraets indstillinger, så du er sikker på, at du har mindst ét korrekt fotografi.

Det er tilladt at bevæge sig rundt om emnet for at finde et interessant skud.

Når du tager indendørs fotos, der er under fluorescerende lys, skal du justere hvidbalanceindstillingerne i kameraet til den relevante indstilling. Fluorescerende lys kaster blåt og grønt lys, så dine motiver kan fremstå som en køligere nuance, end du forventer, “uden at skulle kompensere for de færre røde toner fra kameraet.

De fleste moderne digitale kameraer har en Flash-komponenter, der automatisk udruller, når lyset er svagt. Dette er fint for casual Snapshots, men for noget mere professionelt, kan du prøve at investere i en type ekstern flash-enhed, der vil give dig en bred vifte af lys.

Når du har at gøre med lav belysning indstillinger, og du ikke har et stativ, så prøv at være opmærksom på din lukkertid. Sørg for, at den har en nævner, der er større end brændvidden af linsen. Ellers vil du ikke være i stand til at fange skarpe billeder.

Sammensætning er en vigtig færdighed, du er nødt til at lære om og uddanne sig på. Som med noget kunstnerisk, dårlig sammensætning kan alvorligt forringe kvaliteten af arbejdet.

Stop ikke med at tage udendørs billeder, når solen begynder at indstille. Der er mange muligheder for at holde i gang, især hvis du har et stativ til rådighed til brug sammen med dit kamera. Dette stykke udstyr giver mulighed for stor lav-lys skud uanset om solen er oppe eller ej.

Hvis du er fotografen for et par, give dem nogle forslag til, hvordan man bære supplerende tøj. De behøver ikke at matche, men de skal prøve komplementære nuancer for at producere de bedste resultater. Hvis dine ønsker at bære lyse farver, kan du prøve at parre dem med noget neutralt, så det ikke kolliderer.

Må ikke begynde at købe en hel bunke af gear, før du lærer at tage ordentlig fotografier. Dette kan være spild af penge, hvis du ikke ved, hvad du gør ved blot at tage billeder. Få uddannet først og derefter kan du købe ekstraudstyr til brug for dine billeder.

Eksperimenter med fokus på at skabe interessante billeder. Denne strategi er specielt god til portrætter eller nærbilleder. Et højere f-stop-nummer vil sætte alting i fokus, hvilket betyder, at alt på billedet vil være i fokus. Denne særlige indstilling er ideel til landskaber.

Når du opretter et fotografi, så spørg dig selv, hvad præcis du vil have billedet til at vise og formidle. Er det et barn, en snedækket bjerg, stranden? Brug disse oplysninger til at vælge, hvor du vil placere motivet i billedet, hvad der skal bruges, og hvordan du bruger lyset.

Du skal beslutte, om du vil bruge højlys eller skygge eksponering i dine billeder. Men med ny digital teknologi kan du tage to billeder af samme emne, en udsætter hver, og sy dem sammen til en perfekt eksponeret foto.

At finde den rigtige film mærke for dig er nødvendigt at være en god fotograf. Hver fotograf har individuelle præferencer, når det kommer til at vælge et mærke med hvilken film, de foretrækker. Der er ingen reel fordel af en film frem for en anden.

Eksperimenter med forskellige vinkler og højder for at føje mere entydighed til dine billeder. Alle kan hurtigt tage et hoved på foto af en scene. Kig på tingene fra et andet perspektiv, eller peer over toppen af objekter. Du kan også overveje at tage sidelæns eller sideskud for at gøre dem mere interessante.

For at få klarere billeder, få et stativ. Hvis du har planer om at tage naturfotografering eller stillbilleder, der kræver for dig at vente på foto muligheder, vil et stativ hjælpe dig med at få bedre billeder ved at fjerne enhver bevægelse af kameraet. Et stativ vil hjælpe med at holde kameraet stille og give et skarpt skud.

Du vil bruge filtre på kameraets linse. Du kan skrue filtre direkte på linsen set-up. Det mest almindelige filter er UV-filter. Det kan hjælpe med at beskytte kameralinsen mod skader, der er udført af direkte sollys. Det vil også skjold din linse, hvis du taber det ved et uheld.

En stor fotografering trick, der kan gøre dine fotografier mere interessant er altid at forsøge at fortælle en historie. Prøv altid at tænke over, hvilken slags historie du kan injicere i dine fotografier. Du kan endda tage en sekvens af billeder, der fortæller en historie.

Tag dig ekstra tid til at sikre, at du fotograferer i naturen. Tag et par minutter til at nyde scenen, samt at sikre, at du efterlader ingen spor. Hvis du finder et godt sted at tage flotte billeder, Vær særlig omhyggelig med at forlade det, som du har fundet det, så den næste nysgerrige fotograf kan finde det i samme stand.

Brug det naturlige lys, der skinner gennem et vindue for at lette dine fotos. Dette lys er blødt og diffust, når det passerer gennem Vinduesruden og vil skabe et smukt lys på motivet. Placer dit motiv direkte i lyset af vinduet, og du vil være ganske tilfreds med resultaterne.

Tag den rette mængde tid og udgøre dit emne! Hvis du synes, at billeder taget underfamilie sammenkomster aldrig synes at vise sig godt, kan det være fordi alle dine billeder er oprigtig, eller fordi du havde fanget nogen ved overraskelse. Du vil få en bedre skud.

Giv dit emne noget at se på for at undgå direkte øjenkontakt med linsen. Du er sikker på at få mere naturligt udseende billeder, hvis du ikke har dem ser direkte ind i linsen. Få dem til at fokusere på noget bag dig eller på den ene eller den anden side.

Den mest rimelige ting at gøre ville være at få dit kamera og gå tage nogle billeder ved hjælp af, hvad du har lært i tankerne. Med en lille smule øvelse, vil du opdage, at du optager billeder i høj kvalitet på ingen tid.

Investere i tørklæder af mange farver. Det er en billig prop, som du kan bruge til at tilføje farve og dimension til dit emne. Har dit motiv bære en almindelig farve, der vil fungere godt med mange farver. Tilføj de forskellige farvede tørklæder til de forskellige skud og finde en, der fungerer bedst med baggrunden og motivets farve.

Fotograf bryllup
Bryllupsfotografer
Professionel fotograf bryllup
Erfaren bryllupsfotograf
Bryllupsbilleder

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *