Photography Basics: Tips Til At Tage Store Pics

Nogle grundlæggende tips kan hjælpe dig med at forbedre dine evner med det meste ud af fotografering. Der er et par tricks, der kan holde dig fra at falde i fælden med fælles fotografering fejl, der forårsager ubesvarede eller dårligt indrammede billeder.

Spil med lukkerhastigheden indstilling for at få billeder af både langsomme og hurtig bevægelse emner. Langsomme lukkertider er fantastisk til objekter, der bevæger sig meget langsomt, såsom vandløb. Hurtige lukkerhastigheder, på den anden side, giver dig mulighed for at få et klart billede af et emne, der bevæger sig meget hurtigt, såsom en racerbil.

En DSLR er et vigtigt redskab, hvis du til at fremme din fotografering selv. Dette digitale spejlreflekskamera vil give dig den mest præcise visning af dit motiv, når du tager billedet. Du vil måske købe en full-frame DSLR kamera, da de har store billedsensorer og fange de mest detaljerede billeder.

Holde tingene så simpelt, når de forsøger at fange en stor skud. Du kan tage fantastiske billeder uden at spille med avancerede indstillinger.

Dine Hænder

Når du tager et billede, skal du prøve at tage en på mellemlangt afstand og derefter tage en tættere. Du kan beslutte senere, at et billede ville have set bedre havde du taget det lidt tættere. Prøv også at sikre, at motivet er mod midten af billedet.

Dine arme skal være i nærheden af din krop, når du holder kameraet, og sørg for dine hænder er på siderne og bunden af kameraet. Dette vil bidrage til at stabil og forhindre slørede skud. Sætte dine hænder under linsen og kamera, i stedet for at have dem på toppen, vil også forhindre dig i at uheld slippe dit kamera.

En god fotografering tip er at bruge farvekontrast som en måde at skabe dit fokuspunkt. Dybest set betyder det område, du ønsker seeren til at fokusere på, bør have en høj farvekontrast. En god måde at opnå dette på er ved at sætte to rene farver side om side.

Her er et godt foto vink! Lær så meget som du kan om de hastigheder dine lukkertider. Der er P, m, m og en indstilling på kameraet. “P”-indstillingen repræsenterer kameraet repræsenterer programtilstand. Denne tilstand vil have lukkerhastigheden ad Aperture allerede indstillet. Hvis du er mindre end professionel, har indstillingen “P” slået til.

Få en ekstern flash-enhed med en diffuser i stedet for den indbyggede flash-funktion. Disse indbyggede blinker ofte gøre et billede ser meget barsk. En ekstern flash-enhed giver et mere naturligt aspekt til dine fotografier og giver dig mulighed for at redigere dem uden den støj, du får, når du bruger en anden form for flash.

Begynd at tage billeder med det samme, når du starter din rejse. Du bør holde dine øjne skrællet for interessante billeder til at tage under din rejse, men rejsen får der kan tilbyde muligheder for skud så godt. Dokumentere hver fase af din ferie-rejsen; Du kan være i stand til at finde nogle interessante billeder.

Her er et godt foto vink! Lær så meget som du kan om de hastigheder dine lukkertider. Der er P, m, m og en indstilling på kameraet. “P”-indstillingen repræsenterer kameraet repræsenterer programtilstand. Denne tilstand vil have lukkerhastigheden ad Aperture allerede indstillet. Hvis du er mindre end professionel, har indstillingen “P” slået til.

Hvis du vil tage flotte billeder, skal du sørge for, at du har et hukommelseskort, der er stort nok til at gemme alle dine fotos. En anden fordel ved store hukommelseskort er, at de giver dig mulighed for at tage billeder i RAW-format, som giver den mest fleksibilitet under post-produktion.

Den bedste måde at ødelægge et fotografi er at flytte kameraet, mens du optager. Hold dit kamera stabilt, og give det nogle støtte, når du trykker på udløserknappen. Når du taler med fagfolk, vil de fortælle dig at altid bruge et stativ. Sommetider et stativ er bare ikke en praktisk løsning. Brug hvad der er til rådighed som afstivningsmateriel kameraet mod en væg eller på toppen af et hegn til at tage en stor skud.

Find en god balance mellem Aperture, Aperture og ISO. Disse funktioner, der driver eksponeringen af de fotografier, du tager. Du ønsker ikke at afvikle med undereksponerede eller undereksponere et billede undtagen i nogle specielle tilfælde.

Når du ønsker at fotografere noget altid se alle omkring dig. Selv hvis du er stærkt interesseret i et objekt, du måske finde noget mere original lige bag dig. Tænk på en atmosfære eller en effekt, som du ønsker snarere end et objekt, du vil bygge dit billede rundt.

Overvej at tilmelde dig i en fotogruppe, eller få venner med en anden spirende fotograf. Du kan lære en masse om teknik fra andre mennesker, så længe du ikke tillader deres stil at påvirke dit arbejde. Sammenlign de stilistiske forskelle mellem de billeder, du har taget af det samme objekt.

Hvis du optager uden for eller i et område, der er badet med udendørs belysning, skal du bekræfte, om blitzen på motivet er passende. Du ønsker at slukke den, hvis det er badet i stærkt sollys eller andre virkelig lyse forhold. Slå blitzen til igen, når du er i kraftig skygge eller mørkere områder.

Der er ingen store hemmeligheder til at blive en god fotograf. Hold skydning og få erfaring. Med et digitalt kamera, kan du brand væk og ikke føler sig presset til at bevare billeder, som du ikke kan lide.

Der er ingen store hemmeligheder til at blive en god fotograf. Hold skydning og få erfaring. Med et digitalt kamera, kan du brand væk og ikke føler sig presset til at bevare billeder, som du ikke kan lide.

Lære komposition ved at lære, at mindre er meget mere med fotografier. Enkelhed kan udmønte sig i elegance, og mastering evnen til at vide, Hvornår kan transcendere dine billeder til et nyt niveau.

At skabe professionelle billeder af blomster, kan du ikke stole på en naturlig baggrund, en vase og et bord. Du har brug for en solid farvet baggrund, så fokus er udelukkende på blomster. Prøv at placere et hvidt eller sort papir bag det for at opnå dette.

Ønsker du at tage billeder af genstande, der er våde med regn? Du kan efterligne denne effekt selv ved hjælp af en sprayflaske og “dug” nogle regn på dit emne forud for at fotografere.

En stor fotografering tip, der kan hjælpe dig ud, er at huske at sikkerhedskopiere dine billeder på to forskellige harddiske. Den sidste ting du ønsker, er at indse, at du har mistet alle dine dyrebare arbejde. Undgå en katastrofe som denne ved blot at sikkerhedskopiere dine filer.

Eksperimenter med fokus på at skabe interessante billeder. Denne strategi er specielt god til portrætter eller nærbilleder. Et højere f-stop-nummer vil sætte alting i fokus, hvilket betyder, at alt på billedet vil være i fokus. Denne særlige indstilling er ideel til landskaber.

Tag dig tid til at lytte til, hvad andre mener om dine billeder. Tager både den positive og den negative kritik vil gøre dig til en bedre fotograf. Du kan opleve, at ting, som du ikke kunne lide, er lige, hvad andre er på udkig efter i et foto, som de elsker.

Praksis Skud

Fortæl en historie! Tænk på historien bag billedet, før du tager det. Det vil ikke kun give dit billede mere mening for dig, men det vil give din seeren en historie linje at forestille sig, som de tager i dit billede. Intet foto er meningsløst, men et billede med en historie er fængslende!

Tag masser af praksis skud, når du arbejder med et nyt eller baggrunde. Alle fotografiske muligheder er forskellige, så det er vigtigt, at du tager praksis skud for at vænne sig til indstillingen. Prøv at tage øvelses billeder på forskellige tidspunkter af dagen for at få en anden belysning.

Få inspiration til at se på andre fotografers billeder. Du er sikker på at lære en god bid om, hvordan man kan fange den slags billeder, du ønsker. Dette giver dig ikke gå videre til at kopiere deres arbejde, men du sikker på kan lære en masse af det.

Gør dit fotoredigering. Der er et stort antal fotoredigering software-programmer, du kan bruge. Vælg et program, der har en masse frihed til at redigere og forbedre dine fotografier. Sørg for at finde et program, at det er nemt at bruge.

De fleste mennesker køber digitale kameraer aldrig bruge dem til deres fulde fordel på grund af antallet af funktioner, og hvad de alle gør, kan være helt overvældende. For at få mest muligt ud af dit digitale kamera, uanset om det er en grundlæggende model eller grænser op til den professionelle, så tjek en lokal Community College for en digital fotografering klasse. Disse klasser er normalt meget billige, tilbydes for blot et par nætter, men kan sætte dig i kontakt med en instruktør, der kan give dig nogle gode råd og instruktion.

Tag dig ekstra tid til at sikre, at du fotograferer i naturen. Tag et par minutter til at nyde scenen, samt at sikre, at du efterlader ingen spor. Hvis du finder et godt sted at tage flotte billeder, Vær særlig omhyggelig med at forlade det, som du har fundet det, så den næste nysgerrige fotograf kan finde det i samme stand.

Du skal sørge for, at du holder dit kamera tørt på alle tidspunkter, men ikke undgå muligheder for at tage billeder i regnen. Der er ingen stemning helt som den, en regnfuld dag eller nat kan skabe. Dette kan gøre for nogle meget interessante billeder til dine seere.

Der er tidspunkter, hvor belysningen vil bare ikke give dig mulighed for at fange et stort landskab foto. Du er muligvis ikke tilgængelig.

Det er tid til dit stativ. Tag den ud af skabet og finde kablet frigivelse. Stadig har de neutrale tæthed filtre? Få dem også. Du går til en nat skyde på skole messen. Du er ankommet. Se den smukke farvede belysning på boder og forlystelser? Du vil fotografere pariserhjulet, udsætte ikke for den samlede scene, men for lysene. Anbring kameraet på stativet, og fastgør kabel udløseren. Indstil ISO Low, på 100 eller hvis det er muligt, lavere. Brug en lukkertid på måske femten sekunder. Indstil blænden ved f/16 eller mindre, hvis dit kamera kan gøre det dette vil gøre Pinpoint lys til at ligne stjerner. Tag nogle test eksponeringer og foretage justeringer, og brug din neutral tæthed filtre hvis det er nødvendigt. Du har et færdigt produkt! Takket være stativ, er alt skarpt bortset fra de spøgelsesagtige billeder af fair goers bevæger sig om, og den drejning pariserhjulet vises som en cirkulær stribe af smukke farver. Lysene på Boderne skinne som stjerner.

Som du kan fortælle, det er ikke så svært at gøre dig selv en bedre fotograf. En lidt uddannelse, et ton af praksis og en masse vedholdenhed er de færdigheder, du har brug for. Dit hårde arbejde vil være det værd, når du ser kvaliteten af dine fotografier forbedre.

Når du arbejder med objekter, der bevæger sig hurtigt, skal du sørge for, at du har de rigtige indstillinger på kameraet, så de ikke bare vises som sløringer. Dette vil skabe klarere billeder af hurtigere motiver i bevægelse.

Fotograf bryllup
Bryllupsfotografer
Professionel fotograf bryllup
Erfaren bryllupsfotograf
Bryllupsbilleder

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *