Solid Tips Til Photography Buff At Arbejde

Er du klar til at begynde at oprette dine egne fotografering koncepter? Ved du, hvordan du gerne vil starte? Forstår du præcis, hvad der kan arbejde for skud du afhængig af dine billeder? Denne artikel vil løse et par metoder, som du finder svar på disse spørgsmål og mange flere!

Spil med lukkerhastigheden indstilling for at få billeder af både langsomme og hurtig bevægelse emner. Langsomme lukkertider er fantastisk til objekter, der bevæger sig meget langsomt, såsom vandløb. Hurtige lukkerhastigheder, på den anden side, giver dig mulighed for at få et klart billede af et emne, der bevæger sig meget hurtigt, såsom en racerbil.

Kan Hjælpe Dig

Prøv ikke at fange en overskyet himmel i dine billeder. Dine billeder kan fremstå kedelige og livløse, hvis de fanger for meget af en grå himmel i den. Sort-hvide fotos kan fungere bedre, hvis du skal skyde ind i en overskyet himmel. Hvis himlen er blå, kan du vise så meget af himlen som du vil, men sørg for at du er opmærksom på belysningen.

Prøv forskellige indstillinger på kameraet, såsom lukkertider og huske, hvad der fungerer bedst for dig. Fotografering kan hjælpe dig med at fange et splitsekund øjeblik eller at sløre sammen store tidsperioder. Ved hjælp af en hurtigere lukkerhastighed vil lade dig fange objekter, mens de er i bevægelse, mens den langsommere hastighed kan hjælpe dig med at få de naturlige scener.

Få professionel udstyr, hvis du er seriøs omkring fotografering. Kig efter et digitalt kamera med en DSLR-funktion. Dette giver dig mulighed for at få et bedre indtryk af rammen af dit billede. Hvad du preview faktisk ser ud som det billede, du tager. Med en god sensor, bør du være i stand til at tage meget bedre billeder.

Gør ikke justere dine kameraindstillinger for kompliceret. Tag det et skridt ad gangen ved at beherske en funktion, som lukkertid eller blænde, før du går videre til den næste.

Vær opmærksom på din baggrund. Din primære fokus skal være på objektet, men du skal bruge baggrunden til at understøtte den. Undgå unødvendige distraktioner og rengør din baggrund for at rapportere opmærksomheden på dit objekt. Spil med streger og perspektiv i din baggrund for at komplimentere formen på dit objekt.

Mens mange fotografer foretrækker at understrege landskaber fra en afstand, hvad seeren vil bemærke først er forgrunden i landskabet.

Lad ikke din viden forme dine billeder. Du bør basere dit billede omkring din idé og kreative fornemmelse og bruge viden og dit udstyr hjælper dig med at gøre denne idé kommer til live. Du kan eksperimentere med teknikker, når du først lærer dem, men du vil tage dine bedste billeder, når du lader dine ideer tage ansvaret.

Prøv alle mulige forskellige fremgangsmåder, når du arbejder med dit kamera, vinkler og de forskellige funktioner i kameraet. Du behøver ikke et originalt objekt for at tage et godt billede. En dygtig fotograf med en kunstnerisk øje kan vende en verdslig emne i hans billeder til at gøre kedelige objekter ser interessant. Eksperimenter med forskellige teknikker til at udvikle dine fotos, indtil du opdager din personlige stil.

Pak alt dit udstyr til en tur omhyggeligt. Må ikke tage mere end du har brug for, da dette kunne Mose dig ned, når de forsøger at bære dit kamera udstyr fra sted til sted.

Tag billeder af ferie Souveniers fra dine souvenirs, når du rejser. Dette kreative projekt hjælper med at skabe historier til dine rejser.

Glem ikke at tage billeder af dig selv. Du kan stadig komponere baggrunden og vælge, hvordan du vil bruge lys og farver. Giv instruktioner til en ven, og se på eksemplet, før du går på pause. Disse billeder vil være rart minder, når man ser tilbage på dem.

Du Vil

Tag dit kamera med dig så ofte som du kan. Du ved aldrig, hvornår en stor mulighed for et billede vil præsentere sig selv. Hold dit kamera ud og klar, hvis du forventer at bruge det-ved den tid, du får kameraet ud af posen, får objektivdækslet af, og justere dine indstillinger, dit skød er væk. Hæng kameraet rundt om halsen. Selvfølgelig, hvis du er i en høj kriminalitet område, eller hvis du ikke ønsker det skal være indlysende, at du er en turist, kan du være nødt til at være en smule mere diskret.

Find det emne, du vil fotografere. Du har altid brug for gode, men uden det rigtige emne, du vil ikke få kvalitet billeder.

Efter at have fået filmen udviklet, overveje at have prints lavet på en række forskellige papirer, ligesom fiber papirer.

Overvej at tilmelde dig i en fotogruppe, eller få venner med en anden spirende fotograf. Du kan lære en masse om teknik fra andre mennesker, så længe du ikke tillader deres stil at påvirke dit arbejde. Sammenlign de stilistiske forskelle mellem de billeder, du har taget af det samme objekt.

Sørg altid for, at du bruger de bedste optageindstillinger for dine. De varierer afhængigt af motivet eller belysningen. Generelt selv, du ønsker at holde øje med ISO. Prøv at bruge den laveste ISO muligt for situationen for at undgå korn i dit skød.

Der er ingen store hemmeligheder til at blive en god fotograf. Hold skydning og få erfaring. Med et digitalt kamera, kan du brand væk og ikke føler sig presset til at bevare billeder, som du ikke kan lide.

Lær hvornår du skal bryde reglerne og trodse konventioner. Jo mere du ser på andre folks billeder, jo mere vil du bemærke fælles behandling af populære objekter. Gør dit bedste for at vedtage en anden stil. Tilgang konventioner og tendenser som noget, du kan lære af, men ikke reproducere dem i din kunst.

Fluorescerende Lys

Spil med linse forvrængning. De fleste fotografier bruger portræt linser eller zoomobjektiver til at fokusere på et objekt, og bruge en vidvinkel linse til landskaber og sådan. Ved at bruge en linse til en anden brug end den tilsigtede en, vil du få et meget originalt fotografi. Lad ikke dette blive din stil: lære, når du kan bruge en original linse.

Når du tager indendørs fotos, der er under fluorescerende lys, skal du justere hvidbalanceindstillingerne i kameraet til den relevante indstilling. Fluorescerende lys kaster blåt og grønt lys, så dine motiver kan fremstå som en køligere nuance, end du forventer, “uden at skulle kompensere for de færre røde toner fra kameraet.

Når du lærer fotografering, på et tidspunkt skal du have en form for professionel instruktion. Self-undervisning kan kun få dig så langt. Hvis du ikke tager en klasse på fotografering, så prøv at blive involveret i fotografering samfund. Tal med og Spørg fagfolk til Råds; efter alt der er ingen bedre lærere i feltet end faktiske fotografer.

Brug manuel fokusering, og Lås den, lige før du tager billedet.

Stå aldrig under dine motiver, når du fotograferer personer eller dyr. Der er intet mere lidet flatterende end at kigge op en persons næse i et fotografi, mens opadgående vinkel også fordrejer andre ansigtstræk. I det mindste, står parallelt med dine. Hvis det overhovedet er muligt, positionere dig på en let hævet højde for at opnå de bedste resultater.

Der er tre vigtige punkter at huske på, når emnet for dit fotografi er et landskab. Disse omfatter en mid jorden, baggrunden, og forgrunden. Disse grundlæggende elementer er grundlæggende for både kunst og fotografi.

Prøv at ramme omkring dine hver af dine billeder. Prøv at få en unik ramme lavet af naturlige materialer i de billeder, du tager. Dette kan være en god måde at øve sammensætning på.

Hvis du er fotografen for et par, give dem nogle forslag til, hvordan man bære supplerende tøj. De behøver ikke at matche, men de skal prøve komplementære nuancer for at producere de bedste resultater. Hvis dine ønsker at bære lyse farver, kan du prøve at parre dem med noget neutralt, så det ikke kolliderer.

Eksperimenter med forskellige vinkler og højder for at føje mere entydighed til dine billeder. Alle kan hurtigt tage et hoved på foto af en scene. Kig på tingene fra et andet perspektiv, eller peer over toppen af objekter. Du kan også overveje at tage sidelæns eller sideskud for at gøre dem mere interessante.

Du kan blive fristet til at tage billeder med lav opløsning for at spare plads på dine lagermedier, men indser, at du ofrer nogle kvalitet i processen. Den nederste indstilling bør kun bruges til billeder, der skal vises på computeren og ikke på tryk.

Eksperimenter med forskellige hastigheder for kameraets lukker. Vær ikke bange for at såre dit udstyr. Fremskynde den og gøre den langsommere. Se, hvordan hastigheden påvirker det endelige billede. Tag en masse praksis skud, og blive fortrolig med, hvordan dit kamera vil reagere på forskellige lukkertider.

Dine Indstillinger

En stor fotografering tip, der kan hjælpe dig ud, er at huske at sikkerhedskopiere dine billeder på to forskellige harddiske. Den sidste ting du ønsker, er at indse, at du har mistet alle dine dyrebare arbejde. Undgå en katastrofe som denne ved blot at sikkerhedskopiere dine filer.

Gå ikke glip af et godt billede, fordi du prøver at rette dine indstillinger. Vælg ikke en forudindstillet indstilling eller dine indstillinger. Se dig omkring, og Find en indstilling, som du kan bruge til at ændre, hvad du vil.

Når du tager billeder af noget, der er i live, som dyr og mennesker, er du nødt til at fokusere på et område, så du nemt kan tage et fotografi af dem. Det bedste område at fokusere på for at leve og vejrtræknings emner er øjnene. Prøv at fokusere på deres øjne, og du vil tage bedre billeder.

Gør dit fotoredigering. Der er et stort antal fotoredigering software-programmer, du kan bruge. Vælg et program, der har en masse frihed til at redigere og forbedre dine fotografier. Sørg for at finde et program, at det er nemt at bruge.

For at få klarere billeder, få et stativ. Hvis du har planer om at tage naturfotografering eller stillbilleder, der kræver for dig at vente på foto muligheder, vil et stativ hjælpe dig med at få bedre billeder ved at fjerne enhver bevægelse af kameraet. Et stativ vil hjælpe med at holde kameraet stille og give et skarpt skud.

Du bør vide, hvor de skarpeste fokus vil være i billeder, og hvordan det fungerer. Skarphed påvirker midten af billeder. Billedet er mere sløret omkring kanten af rammen.

Efterlad ikke bagsiden af dine. Du kan gå glip af mange store skud, hvis du undgår at fange disse øjeblikke. Fang det øjeblik, hvor en mor og datter går væk fra dig, der holder hænderne. Det er en uvurderlig øjeblik, at de vil både værne om.

Et stativ er et must, hvis du tager bedre billeder. Selv bittesmå kamerabevægelser kommer til at påvirke din action shots eller lav hastighed skud. En billig stativ vil hjælpe dig med at forhindre billedsløring. En kvalitet stativ vil have dine billeder ser meget mere professionelle.

Gør dit emne mere behageligt ved at indføre en form for en prop. Giv en dame en blomst at lege med eller en mand en fodbold. Giv en brud og brudgom nogle tyggegummi og få dem blæse bobler sammen. Du behøver ikke virkelig at medtage den prop i rammen i nogle tilfælde, men der kan være skud, der fungerer godt sammen med dem.

Kan Du

Et af de vigtigste tips til at tage bedre billeder er at skyde flere fotos af samme emne, og derefter sortere igennem dem senere til at beslutte, hvilke af dem du bedst kan lide. Digital fotografering giver dig mulighed for at gøre dette uden at spilde ædle film, og giver dig mulighed for at undgå at miste bare det magiske øjeblik, du håbede at bevare.

Er du klar til at tage unikke billeder, der er interessante for dig og andre? Kan du nu finde et sted at begynde? Er du klar over, hvad der virker, og hvad der ikke virker for dig? Ved at besvare disse spørgsmål, kan du tage det næste skridt og skabe store fotografier. Du har bygget et solidt fundament af viden, og nu er det tid til at komme ud og skyde!

Lav en foto essay af dit liv. Start med et emne i dit personlige liv, som et kæledyr eller barn. Udfordre dig selv til at fortælle en unik historie ved hjælp af de billeder, du tager. Prøv at fange forskellige stemninger og baggrunde for dine. Det færdige produkt vil sandsynligvis være en værdsat souvenir.

Fotograf bryllup
Bryllupsfotografer
Professionel fotograf bryllup
Erfaren bryllupsfotograf
Bryllupsbilleder

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *